دانلود رمان 8 عدد عشق از هانیه حسینی

دانلود رمان 8 عدد عشق از هانیه حسینی

 نام رمان : 8 عدد عشق
 نویسنده : هانیه حسینی
 ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف
 تعداد صفحات : 120
 خلاصه داستان :
چهار دختر به سفری میرند که این سفر باعث اتفاقات جالبی میشه اتفاقای خنده دار و در آخر غمگین ، کسایی که اصلا به عشق اعتقاد ندارن اما هر کدوم با آدمایی آشنا میشن که دنیاشونو عوض میکنه...

  قسمتی از متن :

من یه دخترم اگه خودمو لوس نکنم باهات قهر نکنم نازنکنم اگه وقتی چشات میچرخه حسودی نکنم دیوونه نشم ازنظر دادنت خوشحال نشم بخاطرت به خودم نرسم سر به سرت نزارم برات گریه نکنم وقتی پاستیل میبینم پیرهنتو نکشمو لب و لوچمو اویزون نکنم تا بغلم کنی اگه از سرت بالا نرم و برات عشوه نیام گوشیتو چک نکنم لج بازی نکنم اون موقع که تو دیگه دیوونه و عاشقم نمیشدی تو یه پسری اگه برام غیرتی نشی حساس نباشی ته ریش نداشته باشی مهربون نباشی بهم اخمای کوچولو نکنی شالم رفت عقب بکشی جلو دستمو محکم نگیری قربون صدقم نری بهم نگی عروسک من اون موقع که دیگه من عاشقت نمیشدم عشق من و تو پاکه طافت دخترونه من و نگاه پاک تو

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: